Απόφαση της Συνδιάσκεψης ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης-Κ. Μακεδονίας (21/6/2026)
Μπροστά στις εξελίξεις που τρέχουν και με βάση τις συλλογικές μας αποφάσεις στην 6η Συνδιάσκεψη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τη συνεδρίαση του ΠΣΟ στις 7/6 προχωράμε στα επόμενα βήματα:
οργανώνουμε μέσα από τις τοπικές πλατιά πολιτική εξόρμηση για τον πόλεμο τη σύνοδο του ΝΑΤΟ και την πιθανή επίσκεψη Τραμπ και υπουργών των ΗΠΑ, την ακρίβεια και την αντιλαϊκή πολιτική, τις ιδιωτικοποιήσεις. Όπως τονίζεται και στην Απόφαση του ΠΣΟ (7/6/26), «με βασικά υλικά που θα βάζουν στο κέντρο τα μεγάλα προβλήματα της εργατικής τάξης (ακρίβεια, στέγη, ενέργεια, υγεία, κ.ά.) και τους ανατρεπτικούς στόχους. Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχει κεντρική σημασία το θέμα του πολέμου, της πολεμικής προετοιμασίας και της Παλαιστίνης». Με εξόρμηση στις γειτονιές και τις πλατείες, αλλά και ανάρτηση πανό αντίστοιχα σε κάθε δήμο.
προχωράμε σε ειδικές παρεμβάσεις στην περιφέρεια με τις θέσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τους φτωχομεσαίους αγροτοκτηνοτρόφους, την επίθεση που δέχονται και το αγροδιατροφικό ζήτημα.
Πραγματοποιούμε κεντρική πολιτική εκδήλωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αμέσως μετά τις κινητοποιήσεις για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ, με θέμα τις εξελίξεις και την πολιτική μας πρόταση με απεύθυνση πλατιά, καλώντας και το αγωνιστικό δυναμικό της μαχόμενης ριζοσπαστικής και αντικαπιταλιστικής αριστεράς και τις οργανώσεις της.
αναβαθμίζουμε τη συμβολή μας στην δουλειά των δημοτικών κινήσεων Ανυπακοή Αμπελοκήπων Μενεμένης, Πόλη Αλλιώς Νεάπολης-Συκεών και Πόλη Ανάποδα δήμου Θεσσαλονίκης. Στηρίζουμε τη δουλειά τους, το άπλωμα και το συντονισμό της δράσης τους. Οι τοπικές επιτροπές αναβαθμίζουν την παρέμβασή τους σε αυτό το μέτωπο και προσανατολίζονται στη συγκρότηση νέων κινήσεων
Στηρίζουμε τον αγώνα, με πρωτοβουλία της Πόλης Ανάποδα, για κλείσιμο του ΝΑΤΟϊκού στρατηγείου/Γ Σώματος Στρατού.
συμμετέχουμε και στηρίζουμε αποφασιστικά την Αντιπολεμική Δράση και τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει ενόψει της συνόδου του ΝΑΤΟ. Θα συμβάλλουμε αποφασιστικά σε μια μεγάλη αντιπολεμική διαδήλωση στις 6/7 στη Θεσσαλονίκη και αντίστοιχη δράση στις πόλεις της Κ. Μακεδονίας
είμαστε παρόντες στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ που ξεκινά την Πέμπτη 26/6, στηρίζουμε το τραπεζάκι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τις εκδηλώσεις και την εξόρμηση της Αντιπολεμικής Δράσης
συμμετέχουμε στις πρωτοβουλίες των πολιτικών οργανώσεων για την ανάδειξη της δίκης της φασιστικής-παρακρατικής ΕΝΕΘ/Defend Salonica και το αίτημα για καταδίκη όλων των άμεσων και ηθικών αυτουργών και το ξήλωμά της
συμμετέχουμε στην συγκέντρωση στις 26/6 για αλληλεγγύη του αγώνα των 30 διωκόμενων προσφύγων του «καμπ» της Σιντικής Σερρών
στηρίζουμε την πορεία αλληλεγγύης στην Κοινότητα των Προσφυγικών και τους απεργούς πείνας, την Τρίτη 23/6 στις 19:00 στο Άγαλμα Βενιζέλου
στα πλαίσια του μαζικού κινήματος στηρίζουμε τις Παρεμβάσεις και τα εργατικά σχήματα στο εργατικό κίνημα και την Attack στο φοιτητικό. Συμβάλλουμε στην προσπάθεια συντονισμού των πρωτοβάθμιων σωματείων. Σε αυτό το πλαίσιο θα παλέψουμε για την επιτυχία της 24ωρης απεργίας σε μια σειρά κλάδους του ιδιωτικού τομέα στις 24/6 και για μια μαζική αντικυβερνητική-αντιπολεμική ανεξάρτητη εργατική συγκέντρωση στην Καμάρα στις 5/9, στις 6μμ, ενόψει της παρουσίας του Μητσοτάκη στα εγκαίνια της ΔΕΘ, με στόχο να γίνει σταθμός σε μια αγωνιστική πορεία του εργατικού και λαϊκού κινήματος.
Στους επόμενους μήνες και με βάση τις δυνατότητες θα προχωρήσουμε στην πραγματοποίηση φεστιβάλ με αντιπολεμικό χαρακτήρα
Στην κατεύθυνση αυτή συγκροτείται και το Κεντρικό Συντονιστικό, το οποίο θα αποτελούν 9 μέλη από την Θεσσαλονίκη, από τους οποίους οι 6 είναι οι εκλεγμένοι/ες στο Π.Σ.Ο. καθώς και από 1 εκπρόσωπος των Τ.Ε. της περιφέρειας Κ. Μακεδονίας.
Η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού προϋποθέτει τις συνελεύσεις των τοπικών επιτροπών έως και το τέλος του Αυγούστου και τη συγκρότηση των συντονιστικών τους, καθώς και εκ νέου συνδιάσκεψη της Κεντρικής Μακεδονίας σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου